Mutta taidan alle kirota ja manata hetken! Onko vika modeemissa, vai onko vika yhteyksissä vai missä helvetissä se on? Yhteyttä ei saada, aikakatkaisu, vastaa liian hitaasti, palvelinta ei löydetä ja blää blää blää. P-le! Nyt on johtoja väännelty suuntaan ja toiseen, modeemia kokeiltu sammuttaa ja laittaa päälle ja vaikka mitä. Välillä sivu aukeaa, sitten taas ei. Helvetin kuustoista sentään, minä maksan tästä palvelusta, sen olisi syytä toimia. Vaikka pakko myöntää, että yllättävän vähän näitä nettiongelmia on ollut.

Muutaman hassun kerran. Verrataan vaikka elisaan jonka monet käyttäjät valittavat kuinka yhteydet ei toimi, välillä kaadutaan moneksi tunneksi. Dna on pelittänyt yllättävän hyvin, tai mikä hiton Lumonetti nykyään onkaan. Tänäänkin, ongelmat alkoi parahiksi kun lähdin viemään kärttyistä ja riitaista kolmen koplaa kerhoon. Ja olisin voinut istua hetken kaikessa rauhassa koneella. Niin mitä vielä. Kaatuilee, kaatuilee ja kaatuilee. Olen siis paitsi kyrpiintynyt myös korpeentunut. Tilapäisesti.

Niin se onnen hehkutus. Minut on yllätetty. Suorastaan hämmästytetty. Kertakaikkiaan. Koko arkipäiväni on nyt järkkynyt sijoiltaan. Mies soitti töistä aamupäivällä. Kysyi onko minulla illalla menoa tai suunnitelmia. Ei ole. No hyvä, puoli kuusi lähdetään. Kaksin. Hän on hoitanut lapsille hoitajan. Tota siis niin tuota... Mihin? Suomi-Kanada-jääkiekkomatsiin. Kaksin. Herttinen sentään. Harjoituspelihän se vain on mutta silti. Eniten minut hämmästytti se, että se on hankkinut lapsille hoitajan. Hyvänen aika.

Joten illalla minua ei näy. Olen huutamassa kurkku suorana hurraata suomen joukkueelle. Hämmästyttävää. Olen vieläkin poissa tolaltani. Jopa pieni nainen minussa heräsi, ensimmäinen ajatus joka puhelun jälkeen tuli mieleen oli, eihän mulla oo mitään vaatteitakaan... Ja päälle nauratti, hei haloo pahvi, se on jääkiekkomatsi, ei mikään illallistilaisuus. Minua siis viedään ulos. Ihanaa. Ja nyt en sano sitä mitä tekisi mieli sanoa, ja joka varmasti tuli monelle muullekin mieleen. En sano, sanokaa te, jos sen keksitte...